10/22/2014

Inspiracje II




Tak, tak. Znów ten pusty post. Dużo mam jednak pracy i dużo snu mi teraz potrzeba, więc pisać i tworzyć jest ciężko. Szukajac inspiracji nieco się odprężyłam. No i...wszystkie są jesienne. Wow. Kto by się spodziewał? Nie ja.
Jestem osobą, która dostaje palpitacji serca ze szczęścia, gdy czuje, że zbliża się jesień i zima. Gdy nadchodzą, świętuję ten fakt tak długo, aż nie przyjdzie wiosna (wtedy świętuję nadejście wiosny i lata, bo je też kocham...). Aktualnie więc skupiam się na wszystkim, co jesienne. Uwielbiam te przytulne, ciemne dni. Naprawdę. Zakładam na siebie tysiąc swetrów i szali, piję niezliczone litry herbaty i czytam wszystko, co wpadnie mi w ręce. No i jesienne kolory...jedyne w swoim rodzaju. Moje ulubione - ciepłe i złociste. Jesienią też wszytsko jest jakieś smaczniejsze i ładniej pachnie. Myślę, że dzięki tej miłości do tego okresu w roku jakoś udaje mi się przezwyciężyć "jesienną depresję" i fakt, iż brak nam słońca. 

Mam też do was pytanie - znacie może jakiś dobry, sprawdzony przepis na kruche lub owsiane ciastka? Mam na nie straszną ochotę!

6 komentarzy:

  1. Jest wiele sposobów na jesienną chandrę, ale chyba najprostszym jest właśnie pokochanie jesieni ;) Bo jest na swój sposób wyjątkowa właśnie, jakby nie patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie trudno pokochać jesień, ten brak słońca i chłód wpędza mnie w przygnębienie. Za to wiosnę i lato uwielbiam!
    Piękne zdjęcia, koszula noszona ze sweterkiem to według mnie idealne, klasyczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesień, więc takie inspiracje bardzo przypadły mi do gustu. Ja z czasem też dorosłam do tego, że pogoda jesienna mi nie przeszkadza i sądzę, że głupio załamywać się takimi pierdołami, skoro są większe problemy. Trzeba się cieszyć z tego co jest, a mamy piękną jesień, kolorową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz to już pogoda prawie zimowa :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sweterki są świetne :) Chciałabym mieć taki wzorzasty, soł hipsta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok, nie wiem czemu ale przecież obserwuję Twój blog a nie wyświetliło mi się, że dodałaś nowego posta...
    Inspiracje w twoim wydaniu są świetne :)
    Jesień jest naprawdę piękną porą roku, lubię ten czas na swetry, uzasadnione picie 10 szklanek herbaty na dzień i okrycie się ciepłym kocem :)

    OdpowiedzUsuń