7/04/2014

Ukradli Złodzieja!

Wakacje dopiero się zaczęły, a ja zdążyłam już z nich wrócić! Ostatnie dni spędziłam nad naszymi kochanymi polskimi mazurskimi jeziorami. Żyłam tam sobie spokojnie, rozkoszując się brakiem Internetu, dobrym jezeniem i, naturalnie, nieprzerwanym deszczem! Tak, moi drodzy - nie ma to jak wakacje.
Nie narzekam jednak. Jest dobrze, cieszę się. Tym bardziej, iż jutro wybieram się do Warszawy. Pozbawiona aparatu, który obraził się na mnie śmiertelnie. Dosłownie.

Zostawię wam moje dwa najnowsze szkice, z których nie jestem jakoś specjalnie dumna jednak...z jakiegoś powodu bardzo mi się podobają. To do dzieła.





29 komentarzy:

  1. ładnie;)


    ps. a u mnie? FASHION IN B&W

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie rysujesz :)

    http://mickeymousegirlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super szkice, chyba pierwszy bardziej mi się podoba, szczególnie sam profil twarzy. Wstyd się przyznać, ale ja jeszcze nigdy nie byłam na mazurach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także pierwszy podoba się nieco bardziej :D To żałuj! I wybierz się, kiedy tylko będziesz miała okazję!

      Usuń
  4. Jak ja lubie Twoje rysunki!plynie z nich taka swego rodzaju swoboda tworcza,nie wiem jak ujac o co mi chodzi :) po prostu ogladajac je wydaje mi sie jakby rysowanie bylo dla Ciebie najbardziej naturalna rzecza na swiecie :)
    A mazurskie jeziora to kawal mojego dziecinstwa. Stanowia jego wspaniala czesc i na samo wspomnienie usmiech nie schodzi mi z twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Jak miło mi to czytać <3 Dla mnie to też kawał dzieciństwa, mieszkalam tam zreztą przez pewnien czas. Uwielbiam je i całkowicie cię rozumiem :3

      Usuń
  5. U mnie też deszcze, więc jak na razie nie czuję tych wakacji.
    Pięknie rysujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas całe szczęscie właśnie zaczęło świecić słońce i mam nadzieję, że już tak zostanie :o
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Co do Twojego komentarza:
    No proszę... teledysk jest całkiem nowy. A ja powoli traciłam nadzieję, że w dzisiejszym muzycznym świecie tworzy się coś porządnego, szczerze wartego uwagi :)
    Co do Twojego wpisu:
    Nie potrafię zrozumieć, jak ktoś, kto przepięknie rysuje/maluje/fotografuje potrafi pisać, że publikowane prace mu 'nie wyszły'. Może jestem nieco egoistyczna, ale chyba nigdy nie napisałam w któryś z moich postów, że ukazywane zdjęcia mi się nie podobają. Czasem nawet zdarza mi się wspomnieć, że wyjątkowo mi się udały... Tobie też radzę zacząć (wiadomo, że nie przesadnie) chwalić się umiejętnościami. Masz Kochana czym :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :D
      Bardzo dziękuję także za dobrą radę!

      Usuń
  7. Bardzo ładne są te szkice! Ja nie mam kompletnie duszy artysty i nawet kwiatki mi nie wychodzą :(
    Zawsze chciałam odwiedzić Mazury, ale obawiam się trochę komarów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. spokojnie, ja nie umiem tańczyć! :D
    Mazury piękne, a komary...można jakoś przeżyć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brak internetu - też tego potrzebuję </3 Nie wiem, jak to się stało, ale nigdy jeszcze nie byłam na Mazurach :o
    Ja Warszawę odwiedzam w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy tego potrzebujemy raz na jakiś czas :c Jak tak można? :o Okropne! Jak już wrócisz z Warszawy natychmiast kuouj bilet na pociąg!

      Usuń
  10. Ładne rysunki. Skąd czerpiesz inspiracje? :)

    Obserwujemy?
    http://lawendoweciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale na pytanie naprawdę nie potrafię odpowiedzieć :o

      ja już cię obserwuję :D

      Usuń
  11. Wonderful sketches
    Love
    Can we follow each other on Google Friend Connect (GFC)?
    New Post: Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę wyjazdów, ja na razie bez przerwy spędzam wakacje w domu, dopiero w przyszłym tygodniu się to zmieni. :) Bardzo podobają mi się twoje szkice, przejrzałam też poprzednie posty i każda praca ma w sobie to coś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche odpoczynku w domu, to sama przyjemność :3 Bardzo miło mi to słyszeć!

      Usuń
  13. O tym pierwszym powiedziałabym, że nawet trochę o secesję zakrawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bym o tym nie pomyślała! Ale przyjemnie czytać takie rzeczy...dziękuję! ;)

      Usuń
    2. Ale proszę bardzo! (;

      Usuń
  14. mazury zazdroszczę ! ;D A pogoda dopisała ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio...padało i padało :D Ale i tak było cudownie!

      Usuń
  15. Często tak mam, że patrze na moją pracę i sobie myślę co tu jeszcze ulepszyć. Pierwszy rysunek bardzo mi się podoba :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam, że nastąpiło moje zniknięcie z bloga, ale byłam pewna, że również znikasz z Blogosfery... coś długo nie ma nic nowego, ale nie popędzam - to nie sprzyja wenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje odbierają mi czas...ale staram się za to nadrabiać zaległości w czytaniu :D Niedługo coś się pojawi, na pewno.

      Usuń